vineri, 25 noiembrie 2016

Întâlnirile Eu și Endo


Dragele mele, constatând interesul vostru pentru informarea cât mai corectă și detaliată, precum și aprecierea pe care ați acordat-o articolelor mele, m-am gândit să trecem grupul acesta de suport la un alt nivel.

După cum știți, în străinătate, persoanele care suferă de endometrioză beneficiază de grupuri reale de suport, cu întâlniri săptămânale, chiar și pentru bărbații interesați de felul în care își pot ajuta partenerele.

Drept urmare, aș dori să creez un astfel de grup, o comunitate care să se ajute singură în primă fază, sub diferite forme. De aceea m-am gândit să vă invit, în primă fază pe cele care sunteți din Constanța și împrejurimi la o întâlnire în care să ne cunoaștem, să ne spunem poveștile, să detaliem experiențele și să construim ceva împreună.

Intenționez ca, în timp, să aduc la aceste întâlniri cu voi medici de specialitate, ginecologi, endocronologi, nutriționiști, psihologi, acupuncturiști, specialiști în terapii complementare care să ne îndrume și să ne ajute în a ne putea descurca pe mai departe cu endometrioza sau adenomioza, afecțiunile care ne-au reunit și aici! Într-o primă fază însă, aș dori să ne cunoaștem și să știu nevoile fiecăreia ca, mai apoi, să pot structura fiecare întâlnire în parte în funcție și de necesitățile voastre.

Și, pentru că tot se anunță un week-end prelungit, v-aș propune celor care sunteți interesate, să ne vedem în data de 2 sau 3 decembrie (sau alegeți voi o dată convenabilă) pentru a ne cunoaște și a ne pune pe treabă. Menționez că intenția mea este de a organiza pe viitor și în alte orașe ale țării aceste întâlniri. La Ploiești, București, Curtea de Argeș și Câmpulung Muscel pot ajunge destul de ușor până la finalul acestui an dar, mai întâi aș dori să mă întâlnesc cu fetele din județul Constanța, după cum spuneam.

Așadar, cele interesate îmi pot lăsa mesaj privat sau îmi pot scrie aici și preferințele pentru dată. M-aș bucura să strângem rândurile și să fiți alături de mine în această încercare de a face mai multe pentru noi!

PS: Locația o voi anunța ulterior, în funcție de câte persoane sunt interesate. Va fi cu siguranță un loc liniștit, o ceainărie sau ceva de genul unde putem povesti în voie!


Sursa Foto: lh6.googleusercontent.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu