joi, 8 decembrie 2016

Prima întâlnire "Eu și Endo" la Constanța




Constanța a deschis în data de 2 decembrie întâlnirile "Eu și Endo" cu foarte multă pozitivitate, energie bună, speranță și încredere. Ne-am bucurat să ne cunoaștem, am povestit de prin pățaniile fiecăreia, am făcut recomandări, am petrecut câteva ore aflând lucruri noi, am prezentat obiectivele întâlnirilor "Eu și Endo" și ne-am angajat fiecare să punem osul la treabă și să ajutăm cât și cum putem fiecare.

Nota de bază a acestei prime întâlniri a fost optimismul și buna dispoziție! Mai ales că, printre noi am avut și o proaspătă mămică ce a încălzit inimile tuturor cu prezența bebeșușului ei, arătându-ne astfel că există șanse și speranțe în a putea concepe, chiar și cu toate piedicile pe care le încercăm.

Vreau să le mulțumesc tuturor pentru că au venit la această primă întâlnire "Eu și Endo", pentru că m-au susținut și cred în proiectul acesta pe care l-am demarat, pentru pozitivitatea și optimismul de care se ajută în viața lor cu endometrioză.

Întâlnirile "Eu și Endo" au fost astfel deschise și vor continua și de acum înainte! Mă bazez și pe viitor pe sprijinul vostru și pe dorința fiecărei femei cu endometrioză de a-și schimba în mai bine, viața! Vă aștept alături de mine pentru a ne face de acum traiul cu această afecțiune, mai ușor!

Vă voi ține la curent cu următoarele întâlniri și, până atunci, puteți consulta aici obiectivele întâlnirilor Eu și Endo!

Vă mulțumesc tuturor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu