luni, 12 decembrie 2016

Eu și Endo din nou la Constanța, în prag de Crăciun!


Ne întâlnim din nou la Constanța, de data aceasta, chiar în preajma Crăciunului! 21 decembrie este ziua programată pentru ultima întâlnire "Eu și Endo" anul acesta. Ne vom întâlni la Șușote, pe Bdul Mamaia nr 118, începând cu orele 17.30. Și, pentru că fiecare pacientă cu endometrioză merită să se bucure de o asemenea sărbătoare, așa vom face și noi! Cu siguranță vor fi clipe petrecute în folosul nostru, cu multă voie bună și surprize! Una dintre ele am să v-o dezvălui chiar acum!

După cum v-am promis, întâlnirile "Eu și Endo" aduc în fața voastră și specialiști pe endometrioză, din diferite domenii, care să vă ajute să înțelegeți cât mai multe despre această afecțiune și să vă tratați cât mai optim cu putință! Și, pentru că alimentația, mai ales în preajma sărbătorilor este un subiect care ridică semne de întrebare pacientelor cu endometrioză dar nu numai, am plăcerea să vă anunț primul invitat al întâlnirilor "Eu și Endo": Ioana Elena Petcu, Fertility Health Coach, nutriționist cu multiple specializări în afara țării pe dieta pentru endometrioză, cât și tehnici de masaj pentru fertilitate, Advisor în dieta completată de suplimente, precum și alte calificări despre care veți putea afla chiar de la ea!

Toate cele care vor participa la această întâlnire vor avea ocazia să afle câteva din tehnicile pe care Ioana Elena Petcu le-a învățat pentru a putea fi de folos femeilor din lumea întreagă. Veți putea pune întrebări, veți primi sfaturi legate de diete, veți putea afla care sunt pașii pe care trebuie să îi faceți pentru a putea beneficia de un stil de viață cât mai echilibrat și sănătos, în așa fel încât, să puteți trăi cât mai bine, chiar suferind de endometrioză!

Așadar, pe 21 decembrie, Constanța, te așteptăm împreună la ultima întâlnire "Eu și Endo" din acest an! Pentru mai multe detalii și rezervări vă așteptăm mesajele voastre pe: eusiendometrioza@gmail.com!

Sursa Foto: Fb: Ioana Elena Petcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu