duminică, 26 februarie 2017

Eu și Endo, o întâlnire cu și despre endometrioză


Vineri, 24 februarie, întâlnirea Eu și Endo pe care am organizat-o în colaborare cu Euromaterna a oferit pacientelor din Constanța oportunitatea de a discuta pentru prima dată, deschis, cu doi medici ai unui spital privat.


A fost o atmosferă impresionantă: am râs mult, am discutat și mai mult și, după cum știți, am și empatizat cu suferințele celor prezente în sală. Unele dintre paciente au venit însoțite chiar de soți, altele au venit cu mamele. Este un pas important în munca mea și, ceea ce s-a întâmplat vineri la Euromaterna reprezintă încă o dorință împlinită pentru mine: mi-am dorit să pot oferi pacientelor suport pe toate planurile. Și, iată că acum, cu ajutorul vostru și al medicilor care au venit la întâlnirea cu voi, am reușit! 

Aș vrea să mulțumesc încă o dată tuturor pentru participare, atât medicilor cât și pacientelor! Sper ca fiecare dintre cei prezenți au putut pleca acasă cu răspunsuri la întrebări care așteptau demult o asemenea oportunitate!

Să vă fie de folos și vă aștept cu drag și la următoarele întâlniri Eu și Endo!

Mai multe fotografii, în curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu